اولین نمایشگاه رویداد صدرا (صنعت_دانشگاه_راه اشتغال) 1403

 

اولین نمایشگاه رویداد صدرا(صنعت _ دانشگاه_ راه اشتغال)، با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین جامعه دانشگاهی (شامل دانشجویان و اعضای هیات علمی) و جامعه و صنعت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در حالی برگزار شد که شرکت کاشی پارس نیز به عنوان یکی از اعضا جامعه صنعت کشور در این نمایشگاه حضور داشت.

رویداد صدرا به دنبال گسترش و اجرای بهینه طرح پویش در جذب کارآموز، معرفی دانش‌آموختگان دانشگاه به صنایع و شرکت‌های تجاری، ایجاد فرصت اشتغال و مهارت‌آموزی دانشجویان در بنگاه‌های اقتصادی و استفاده از خبرگان صنعت و خدمات به عنوان مدرسان مهارتی در دانشگاه می‌باشد.

این نمایشگاه از 24 اردیبهشت به مدت سه روز در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین جامعه دانشگاهی اعم از دانشجویان و اعضای هیات علمی با جامعه و صنعت برگزار شده است.

در این رویداد مسئولین استان قزوین ازجمله معاون سیاسی استاندار جناب آقای کاظمی، ریاست محترم دانشگاه آزاد قزوین جناب آقای دکتر زینالی، مدیرعامل محترم شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین جناب آقای مهندس صفاری و مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین جناب آقای دکتر کشاورز از غرفه کاشی پارس بازدید نمودند.

 

 

 

 

نظرات کاربران

کد امنیتی