کاشی و سرامیک ارزان از کجا بخرم؟ ارزانترین مرکز در 1403

فهرست مطالب


کاشی و سرامیک ارزان از کجا بخریم؟ اگر قصد دارید خانه خود را تعمیر کنید و به دنبال کاشی و سرامیک ارزان و با کیفیت هستید تا بتوانید در متراژ مورد نظر محصولی مرغوب و درجه یک تهیه کنید، باید گفت کاشی پارس به عنوان برترین تولید کننده کاشی درجه یک و کاشی پرسلان رکتیفای شده محصولاتی بسیار با کیفیت با قیمت مناسب تولید می‌کند. اما، قبل از رسیدن به این سوال که کاشی ارزان از کجا بخرم، بهتر است کمی بیشتر با انواع کاشی و سرامیک آشنا شوید، فرق کاشی و سرامیک را بشناسید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

قیمت خرید کاشی و سرامیک ارزان به چه عواملی بستگی دارد؟

به صورت کلی چهار مدل کاشی و سرامیک تولید می‌شود که شامل کاشی درجه یک، درجه 2، درجه 3 و درجه 4 است. هرچه درجه کاشی و سرامیک به عدد یک نزدیکتر باشد، کیفیت ساخت بهتری داشته و به لحاظ ظاهری نیز ایراد کمتری دارد و لعاب آن سالم است. به همین جهت، قیمت بالاتری خواهد داشت. بنابرین، درجه بندی کاشی و سرامیک یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن است.
عامل موثر دیگر ابعاد کاشی است که بر قیمت آن اثر می‌گذارد. هرچه کاشی و سرامیک درخواستی ابعاد بزرگتری داشته باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت. 
نوع کاشی نیز بر قیمت آن اثر دارد. به‌طور مثال، کاشی پرسلان به ویژه کاشی رکتیفای شده قیمت بالاتری نسبت به کاشی معمولی دارد.
عامل دیگر خارجی یا ایرانی بودن کاشی است که بر قیمت آن اثر می‌گذارد. کاشی خارجی به دلیل تغییرات نرخ دلار و فاکتورهای دیگر گران‌تر از کاشی ایرانی است. اما، خوشبختانه کشور ما در عرصه تولید کاشی در بازار جهانی حرفی برای گفتن دارد. به همین جهت، با خرید کاشی داخلی می‌توانید کاشی با کیفیت تهیه کرده و در عین خرید با قیمت مناسب به چرخه اقتصاد داخلی نیز کمک کنید.

کاشی و سرامیک ارزان ولی با کیفیت

کاشی و سرامیک ارزان کیفیت پایینی دارد؟

اگر به دنبال خرید کاشی و سرامیک هستید و این سوال در ذهنتان دائما تکرار می‌شود که کاشی و سرامیک ارزان از کجا بخرم؟ یا اینکه آیا ارزان بودن کاشی به معنی بی کیفیت بودن آن است، باید گفت خیر، الزاما قیمت پایین کاشی و سرامیک به معنی کیفیت بد آن نیست. کاشی درجه 1 تا درجه 4 تقریبا مواد اولیه یکسانی دارد.
اما، در فرآیند تولید ممکن است دچار شکستگی، لب پریدگی یا ناهمسانی شده باشند که با قیمت کمتری به فروش می‌رسند. کاشی پرسلان به عنوان یک کاشی همه کاره که در برابر گرما، سرما، آب، خط و خش و نور مستقیم خورشید مقاومت بالایی دارد، قیمت و کیفیت بالایی دارد. اما، با توجه به کارایی و دوامی که دارد، قیمت تعیین شده برای این محصول مناسب است ؛ چرا که در طولانی مدت نیاز به تعویض مجدد کاشی  و سرامیک نخواهید داشت و این به این معنی است که با یک بار هزینه، سال‌ها مصون خواهید بود.

کاشی و سرامیک ارزان در فروشگاه

کاشی و سرامیک ارزان را کجا استفاده کنیم؟

برای کاهش هزینه‌ها می‌توانید انواع کاشی و سرامیک ارزان را در قسمت‌هایی که در دید نیست یا دائما مورد استفاده قرار نمی‌گیرد به کار ببرید. جایی مانند زیر تخت یا زیر فرش در اتاق خواب یا دیوار پشت تخت که تنها برای زیباتر کردن فضای اتاق تعبیه شده است گزینه مناسبی برای استفاده از کاشی ارزان قیمت است. نکته دیگر استفاده از کاشی ارزان در فضای راهرو یا راه پله‌های منتج به پشت بام است که زیاد استفاده نمی‌شود و فضای مناسبی برای استفاده از کاشی ارزان قیمت است. البته، اگر کاشی مورد نظر کیفیت بالایی داشته باشد و قیمت آن مناسب باشد می‌توانید از آن در زیباسازی فضای کف سرویس بهداشتی یا راهرو و دیوار آشپزخانه که با کابینت پوشانده می‌شود استفاده کنید.

مکان مناسب برای کاشی و سرامیک ارزان پشت تخت خواب

نکات خرید کاشی و سرامیک ارزان

هنگام خرید کاشی و سرامیک ارزان نکاتی وجود دارد که توجه به آن‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید در کمترین زمان، بهترین محصول را متناسب با فضایی که قرار است کاشی کاری شود استفاده کنید.

  • توجه به نوع برند کاشی نکته مهمی است.
  • درست است که معمولا سرامیک‌های درجه پایین قیمت پایین‌تری دارند. اما، برخی از شرکت‌های تولیدی محصولات خود را در عین داشتن کیفیت، با قیمت پایین ارائه می‌دهند تا مصرف کننده بتواند به راحتی کاشی و سرامیک با کیفیت تهیه کند. بنابراین، هنگام خرید به کیفیت کاشی ارزان نیز توجه کنید.
  • به جنس بدنه کاشی و سرامیک توجه کنید. کاشی و سرامیک که از خاک قرمز تهیه شده است، ارزان‌ترین کاشی و سرامیک را تشکیل می‌دهد. در سطح بعدی، کاشی و سرامیک تهیه شده از خاک سفید و در نهایت پرسلان است که پرسلان بهترین و با کیفیت‌ترین نوع کاشی است.
  • ابعاد کاشی و سرامیک هرچه بزرگتر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود.
  • ایران یکی از تولیدکننده‌های بزرگ کاشی و سرامیک در جهان است که به همین جهت، قیمت کاشی و سرامیک در ایران مناسب است.
  • برای اینکه بدانید کاشی و سرامیک ارزان از کجا بخرید، باید به دنبال شرکت‌هایی باشید که کاشی با کیفیت به شما ارائه دهند. به علاوه این نکته را بدانید که کاشی و سرامیک در رنگ‌های کرم و سفید کمتر است. 
  • هنگام خرید کاشی و سرامیک این نکته را بدانید که ضخامت، جنس، برجستگی و کالیبره بودن کاشی بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد.
  • اگر به دنبال این هستید که بدانید که کاشی و سرامیک ارزان را از کجا باید بخرید، باید گفت که به دنبال فروش ویژه شرکت‌های مختلف باشید. این شرکت‌ها ممکن است کاشی‌های قدیمی‌تر تولیدی خود را با قیمت ارزانی به فروش برسانند که می‌توانید این کاشی‌ها را تهیه کنید. در نهایت، این کاشی را در فضاهایی که در دید قرار ندارد، به کار بگیرید.
  • نکات خرید و انتخاب کاشی و سرامیک ارزان قیمت
  • کاشی و سرامیک ارزان از کجا بخرم؟

کاشی پارس به عنوان برترین شرکت تولید کاشی و سرامیک درجه یک در کشور محسوب می‌شود. این شرکت محصولات بسیار با کیفیت را با قیمت مناسبی ارائه می‌دهد که برای بررسی قیمت عمده فروشی کاشی دیوار می‌توانید با نمایندگی این شرکت در شهر خود تماس بگیرید. به علاوه می‌توانید لیست قیمت عمده کاشی پرسلان را که محصول تخصصی تولید شده در این شرکت است را نیز از نمایندگی جویا شوید.

کاشی و سرامیک ارزان چطور بخریم؟

خرید کاشی و سرامیک ارزان تبحر خاصی لازم دارد و باید آن را از شرکت‌های معتبر تهیه کنید. برای خرید کاشی و سرامیک ارزان از کاشی پارس می‌توانید با اخذ نمایندگی از این شرکت، به شبکه نمایندگان فروش کاشی پارس بپیوندید و محصولات را به صورت عمده حتی با قیمتی بسیار کمتر تهیه کنید. اگر هم می‌خواهید متراژ مورد نظر را تهیه کنید، می‌توانید به صورت مستقیم با تماس با نمایندگی در شهر خود متراژ کاشی که لازم دارید را سفارش دهید.

کاشی و سرامیک ارزان قیمت و درجه یک

جمع بندی مطالب

کاشی ارزان از کجا بخرم؟ برای رسیدن به پاسخ سوال بهتر است ابتدا به نکاتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد توجه کنید تا خریدی مطمئن و ایده‌آل داشته باشید. به‌طور مثال، انتخاب کاشی‌های سفید و کرم ارزان‌تر است. اگر کاشی درجه یک قدیمی شود، می‌توان آن را در فروش ویژه شرکت‌های تولیدی با قیمتی ارزان‌تر خرید. به علاوه استفاده از کاشی ارزان در بخش‌هایی که در دید عموم قرار ندارد مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود. کاشی پارس یکی از بهترین گزینه‌ها بای خرید کاشی و سرامیک ارزان ولی با کیفیت است.

سؤالات متداول

کاشی و سرامیک ارزان برای استفاده در کجا مناسب است؟

برای فضایی مانند پشت کابینت، یا سرامیک زیر فرش که قابل رویت نیست، می‌توانید از کاشی درجه پایین‌تر یا با طرح قدیمی استفاده کنید.

آیا کاشی و سرامیک ارزان با کیفیت است؟

بله، کاشی و سرامیک ارزان با توجه به شرکتی که آن را تولید کرده است، می‌تواند بسیار با کیفیت باشد.

نظرات کاربران

کد امنیتی